Helmeilijöiden keskuudessa on valtavana villityksenä Bangle Bagit. Sellainenhan pitäisi tietysti itse kutoa, mutta kun aika ei riitä kaikkeen. Ja vaikka rittäisikin, niin vuorta en ainakaan saisi ommeltua, vaikka kutoiminen onnistuisikin. Mun Bangle Bag näyttää vielä tältä:

531673.jpg

Kiitokset vaan Annukalle, joka ystävällisesti suostui auttamaan minua laukun saamisessa, tosin ihan pelkällä rannekorulla en suostu sitä ottamaan. Enkeli oli muuten vihon viimeiseni, jota olen varjellut kuin kalleinta aarrettani, nyt se meni hyvään tarkoitukseen. Ruskean kaveriksi Annukka valitsi kivan vedenvihreä sisuksisen ruskealla kuultavalla lasipinnoitteella päällystetyn lasihelmen. Ne oli kyllä aika ihania. Mallina enkelikoru on kyllä suosittu. 3 tällaista olen tehnyt, tosin kaikki eri värisinä.

Toinen koru eli omaa elämäänsä. Siitä piti tulla pitkä, mutta siitä tulikin lyhyt, siitä piti tulla pujoteltu koru, mutta eipäs tullutkaan. Kiva käyttökoru kuitenkin. Mallia tähän on otettu Barcelonan korumyymälöistä. Onkohan tämä muuten eka näin vihreä koruni? Hui! Mitä mulle on tapahtumassa, kun voisin kuvitella käyttävänikin tätä! :o

531674.jpg

Mukavaa viikonloppua. Me suuntaamme aamulla kohti kylpylää. :)