Ikiomalle Prinsessalle, Tuhkimolle, todelliselle neitokaiselle, jolle housut on kauhistus, joka haluaa kynsilakkaa, tukkapinniä, mekkoa, rimpsua ja röyhelöä. Tyttöselle, joka oikeasti näkee peilissä prinsessan ja kaunottaren. Siinäpä meille hieman vanhemmille allien tai selluliittien tuijottajille oppimista. Voi kun omistaisi edes prosentin siitä luottamuksesta omaan ihanuuteensa!

Rauni käväisi kesälomamatkalla meillä. Tietysti ohjelmassa oli helmeilyä ja helmien hipellystä, tuijottamista ja kuolaamista. Hieman helmi- ja hopeaostoksia, ketjun punomista jne. Rauni opetti minulle miten tällainen riipus tehdään. Taas olin kuvitellut sen olevan paljon vaikeampaa, vaikkei se mulle ollutkaan helppoa, sillä siinä piti ommella!

Rauni toi tullessaan prinsessa-kuplatarroja, joihin oli ajatellut, että vaihdetaan kuva. Ei todellakaan vaihdeta! Tuhkimo on juuri täydellinen valinta! Prinsessa-Tuhkimo valitsi koruun käytettävien helmien värin, joten luulisi olevan mieluisa. Älkää katsoko riipusta liian läheltä ja kriittisesti, sillä se on mun ensimmäinen ja mä en todellakaan ole mikään ompelija!

Tuhkimo
1590084.jpg 

1590087.jpg