Anu kommenttiloodassa kyseli, mitä kaikkea mulla mahtaakaan olla hilloutumassa. Nyt näette taas jotain niistä. Olen varmaan sairas, kun aivan jatkuvasti niitä tuhlailen. :D

Sain Salaiselta Helmiystävältä (joita mulla oli yllättäen monta!), eli Siinalta, jokunen aika sitten upean lähetyksen, jossa oli tällainen "pikkuinen" hopeinen kukka. Monesti olen niitä ihaillut, mutten ole raaskinut ostaa. Nyt mulla sellainen on ja se piti käyttää heti, ettei sekin joudu hilloutumaan. Ensin ajattelin solmia helmisilkkinauhan, mutta koska 5 cm halkaisijaltaan olevalla kukalla on painoa sen verran, että päätin unohtaa helmisilkin ja tyytyä turvallisempaan vaijeriin. Ensin olin laittamassa koruun upeampia valkoisia helmiä, mutta koska niiden laittaminen vaijeriin olisi ollut pyhäinhäväistys, päädyin isoihin valkoisiin ja pyöreisiin.

Aavistus paratiisista
2080622.jpg

Ne upeat, kiiltävät ja yleelliset makeanvedenhelmet, joita olen hillonnut kohta vuoden, olivat tuon korun jäljiltä pois laatikosta ja lankakin oli katkaistu, päätin tarttua tilaisuuteen, ennen kuin ne hyppäisivät ja jumittuisivat taas laatikkoon. Seuraksi nämä kaunokaiset kelpuuttivat vain kiemuraisen hopeisen salpalukon.

Classic
2080628.jpg

(taustana Luminukan kaunis lahjarasia. Nam!)

Viimeisenä hieman väriäkin kehiin. Näitä kullan/beigen sävyisiä makeanvedenhelmiäkin on tullut haudutettua. Ja Swarovskin sydän on etsinyt paikkaansa. Siinä ne nyt on. Eikä taaskaan tuntunut missään! ;)

Feelings
2080630.jpg